Pàgines

dimarts, 24 de març del 2015

PER PRACTICAR!


Estimats i estimades,
Us deixo alguna activitat per practicar a casa.A divertir-se i aprendre!
http://www.educa.jcyl.es/zonaalumnos/es/recursos/aplicaciones-boecillo-multimedia/mates-simpaticas/matematicas-3
Jocs molt divertits de mates!!!ANIMA'T a jugar-hi!
El cicle de l'aigua
Des l'experiment de classe ara ja sou uns entesos
de com "viatja l'aigua".Enhorabona!



Aquest cartell ens l'explicarà demà n'IKER que sap fer molt bé de mestre                   



7 comentaris:

  1. Hola Edith, soc n'Andreu m'an agradat molt el jocs que has penjat avui. Son divertidissims!!!!!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. A jo sempre m'agraden els teus jocs!!!!!!!!!!

      Elimina
    2. A jo sempre m'agraden els teus jocs!!!!!!!!!!!!

      Elimina
  2. Hola Andreu!Gràcies pel teu comentari. Sí, a mi també m'han agradat els jocs :)

    ResponElimina
  3. Hola Edith m'ha encantat

    ResponElimina
  4. Moltes gràcies!No sé qui ets però m'agrada que us agradi!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Edit mencantan els teus jocs ara bax a lluga a JOC PER MULTIPLICA

      Elimina