Pàgines

dijous, 4 de juny del 2015

EM SÉ CONTROLAR!

Estimadíssims alumnes,
Us deixo aquí el vídeo, que hem vist avui a classe, per ajudar-nos a tranquil·litzar quan alguna coseta ens enfada. Demà ho posarem en pràctica a plàstica i a tutoria amb l'altre grup de 3rA. Esperem que us agradi moltíssim i us sigui útil per sempre més, en qualsevol moment i situació :)
I ja sabeu que la música també ens pot ser de gran ajuda per treure el millor de tots nosaltres...
O si prefereixes la pintura també és una súper bona idea...
http://lh6.ggpht.com/_kgqYnykWTfQ/SabzS2xQfGI/AAAAAAAABTU/cDR6MJV6DO4/Mandala-028.gif.jpg?imgmax=640

3 comentaris:

  1. M'ha agradar molt la canço dels catarres

    ResponElimina
  2. Hola Edith com estas llo be i tu comrada estas m'agncanta treballa en tu i am saltres

    ResponElimina
  3. hola Edidt,
    m'a agradat molt la excursio.

    lo que mes m'a agradat a sigut del museu a sigut:lo del cicle i lo de la historia del insendi

    ResponElimina