Pàgines

dissabte, 23 d’abril del 2016

FELIÇ SANT JORDI A TOTHOM!

Com va la lectura?
Us heu decidit per algun llibre?Vinga, animeu-vos a passejar amb aquest dia tan polit que fa i aneu a investigar quina olor fan els llibres!Recordeu fullejar els llibres i llegir el resum de la contraportada, així sabreu si us agradarà o no.
Avui penjaré fotografies de la celebració de la Diada de Sant Jordi  a la nostra escola. Vàrem participar en un TORNEIG MEDIEVAL de matemàtiques. Ens ho vàrem passar molt bé! També us deixaré fotos de recomanacions de llibres que heu anat fet durant les assemblees. Desitjo que us agradin moltíssim i que gaudiu d'aquest dia que fa créixer la nostra imaginació i creativitat.Bon cap de setmana!



 Us penjo també la notícia del TORNEIG AL CEIP PUIG D'EN VALLS que va sortir al Periódico de Ibiza: http://periodicodeibiza.es/pitiusas/local/2016/04/22/188786/torneig-para-sant-jordi.html
 

2 comentaris:

  1. Bon dia Edith, com estas??
    jo estic molt bé jo m'ho vaig passar molt bé al dia de Sant Jordi eper que tu també.Per cert tots els llibres que duim a la classe hem pareixen súper divertits.
    Adéu.
    Andreu

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Andreu!Jo també m'ho vaig passar molt bé el dia de Sant Jordi. MOltes gràcies! Segueix llegint tant com ho fas!

      Elimina